Lanzarotėje ir Kanaruose [Atlantinė ekspedicija. Ugnies ir vėjų, 2020] Slovakijos kaime temsta, laikas ieškoti nakvynės [Šiandien prieš dvidešimt metų. Po kuprine, 2019] D o n a t o   K E L Y J E

Kelionėje nebūna taško A, iš kurio išvažiuoji ir taško B, į kurį važiuoji. Kelionėje yra taškas A, iš kurio išvažiuoji ir taškas A, į kurį tau (reikia) sugrįžti...
 Nuo 1997 m. mėgstu keliauti autostopu Autostopu jau nukeliavau 155 850 km.
Išspyrus vartus į Vadi Rumo dykumą [Artimieji (Rytai). Kitoj Jordano upės pusėj, 2018] Pirmieji žingsniai karštu smėliu. Kiaušinienės taip išsikepus... [Vienuolika ir viena naktis (Arabijos pasakos), 2016]
Pradžia

Frazės
Sertifikatai
Kelyje Live

K E L Y J E2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004

2012.12.12 - 12.24 [Kelionė]

Pamatyti kaip viskas ten atrodo žiemą... Pažiūrėti į Rovaniemio tiltus ir aplankyti Kalėdų senį per patį jo darbymetį. Susipažinti su Botnijos įlankos miestu, kurio pavadinimą mokinuosi ištarti štai jau ketvirti metai ir niekaip neišmokstu. Pagyventi visiškame Švedijos kaime miškų vidury - kur mažai žmonių ir šviesos, užtat daug sniego. Galiausiai patekti į baltą žiemos pasaką Kirunoje - lyg į kažką iš knygų vaikystėje skaitytų. Ir grįžtant klausinėti praeivių Rygos gatvėse - kas tas geltonas rutulys danguje? Nes ten iš kur mes važiuojame, tokio nebuvo - kai švinta dešimtą ir temsta trečią, o saulė tose platumose, likus kelioms dienos iki žiemos saulegrįžos, apie savo buvimą informuoja tenudažydama ar tai gelsvai, ar tai rausvai nedidelį plotą horizonte ir prasiridena kažkur už jo. Visa tai buvo - man ir Evelinai. Kitoj poliarinio rato pusėj, žiemą...

Tai kas, kad metų laikas atėmė iš mūsų galimybę keliauti autostopu ir miegoti palapinėje. Važiavome traukiniais ir autobusais, plaukėme laivais, nakvojome nakvynės įstaigose. Bet ir čia mes jį (tą metų laiką) šiek tiek apgavome, jau grįžtant namo, su viena nakvyne palapinėje prie minus šešiolikos (patikrinta) ir nedideliu kelio gabaliuku autostopu. Užtat arbatą virėm ir konservus šildėm reguliariai, visos kelionės metu, kad šį kartą keliaudami ne taip kaip įpratę, nepamirštume to kas esame.

Kelio romanas. Aštunta dalis. Kitoj poliarinio rato pusėj, žiemą (Buržujiška kelionė)
Lietuva - Latvija - Estija - Suomija - Švedija - Latvija - Lietuva

Kiruna, 14:00 val. Išrikiuoti vagonėliai Kirunoje Ant kalno užkopusi keliautoja Evelina Tuščias pietų stalas Haparandoje Kirunos bažnyčios varpinė (magiška nuotrauka) Apsnigti geležinkelio statytojai Kirunoje Būtų saulėlydis, jei saulė prieš tai būtų pakilusi Magic Kiruna
Pasakojimas  Nuotraukos
2012.05.05 - 06.03 [Kelionė]

10.500 kilometrų autostopu ir 30 dienų kelyje. Buvo kelionė - mano ir Evelinos. Į naują ir nematytą mums šalį - Iraną. Per seniai žinomas ir pažįstamas šalis - Lenkiją, Slovakiją, Vengriją, Serbiją, Bulgariją, Turkiją.

Knygyne, bibliotekoje ar internete, paprašęs naujausios kelio romano dalies, Tu labai nenustebk, gavęs į rankas ne metų senumo šeštąją, o šiųmetinę - jau septintą. Apie ilgiausią nuvažiuotais autostopu kilometrais mano ir mūsų kelionę, apie laisvę mėnesį gyventi be dušo ir patalynės, apie pamatytus tolimus kraštus ir sutiktus žmones juose. Ir apie kelią - viską išsprendžiantį ir sudėliojantį taip, kad juo keliavęs, pažiūrėjęs ir pamatęs, grįžtum ten kur tavo namai - kad ir kaip kartais to nesinorėtų.

Kelio romanas. Septinta dalis. Persija, (metai) 1391
Lietuva - Lenkija - Slovakija - Vengrija - Serbija - Bulgarija - Turkija - Iranas - Turkija - Bulgarija - Serbija - Vengrija - Slovakija - Lenkija - Lietuva

Su šita fūra mes važiavome Irane Ararato kalno fone. Wonderful scene Du bičiuliai. Iranas, asmenybės kultas Senovinio miesto Persepolio vaizdai - VI Evelinos žiūrėjimas, Kapadokija Autostopininko kasdienybė Irane Po nakvynės prie Ararato kalno Kelias prie Ararato
Pasakojimas  Nuotraukos
donatokelyje.lt  |  autostopas.lt  |  ontheroad.lt  |  kelioromanas.lt
Valid HTML 4.01 Transitional Valid CSS!